Jojjo

lista

Kategori: Allmänt

Brukar du komma i tid: ja
Vad hade du i din mun senast: godis
När mår du bra: när jag inte är sjuk:P
När blev du fotad senast: idag
Hur känner du dig nu: trött
Kan du laga mat: ja detär klart:P
Vad pluggar du: ja
Vad tycker du om fötter: jag vet inte:P
Är du smart: ja jag tror det;D
Vad har du på dig: jeans tunika smycken och underkläder:P 
Är du aktiv i skolan: ee trött men jobbar på
Vad saknar du: olika
När och varför grät du senast: haha det vill ni vetaxD
Hade du en bra kväll igår: jaa fett:P jobba ju
Din favoritdryck på morgonen: ee det beror på vad jag vill ha
Är du nöjd med ditt liv: jaa ganska alla har sinna dåliga dagar jö
Vad vill du jobba som: nått kul
Har du tråkigt just nu: jaa 
Vad gör livet värt att leva: mycket
Vad i livet ångrar du: en del saker
Är du musikalisk: kanske vet faktiskt inte:P
Vad lyssnar du på för musik: Allt möjligt
Kategoriserar du dig själv i någon stil: nej
Är du bortskämd: vet inte vad tycker ni:P
Är du trött: Jaa -.-
Vad gör du imorgon: trännar:D

Din första
Operation: armen typ
Första piercingen: Öronen
Första bästa vän: tror det va maja eller fanny
Första priset: typ i duvbo kanske i 1:an:P men jag vet inte
Första sporten du började på: Dans
Första husdjuret: katt
Första semestern: fuerteventura typ innan jag va ett:P gick första gången där
Första konserten: vet inte
Första kärleken: oj ee markoolio

Favoriter:
Filmer: 24h:P
Tvprogram: hmm ee vet inte mycket:P
Musik: olika
Drink: vet inte
Kroppsdel (på kille): hår eller mage kanske
Sport: cheerleading
Plagg: lite olika
Skola: duvboskolan
Bok: ingen typ

Just nu:
Äter du: inget
Dricker du: inget 
Ska du: plugga har varit sjuk jö-.- 
Lyssnar du på: inget
Väntar du : till mitt rum blir klart
Tittar du på: datan :P

Vad du föredrar (motsatta könet):
Läppar eller ögon: Ögon
Kramar eller kyssar: kyssar tror jag
Kortare eller längre: Längre
Snygg mage eller snygga armar: Snygg mage :)
Busig eller lydig: olika:P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: