Jojjo

va FAST i hissen:O

Kategori: Allmänt

Hejj allihoppa.

Idag va det en chillskoladag men ändå va det jobbigt men kul:p
Aja sen åkte jag hem på håltimmen+ lunchen:P
Pappa kom då kvart i 12 (skulle vara hos tandregleringen 10 över)
När vi kom dit så va hissen nära på att stängas så jag sprang i i huset"kronan" och satte imellan min fot.
När vi ståg i hissen skulle vi till 14 våningen högts up:P
När vi va framme eller precise framme så släcktes ljuset och det va strömavbrott:O
det va helt mörkt så jag tog fram mobilen så vi skulle se något:P
men man såg typ inget sen skulle vi ringa och säga att vi va fast men det gjick inte så
jag gick fram till hissdörren och BENDE upp dörren sen va vi i ljuset igen.
Som tur va va vi bara där kanske 5-10 min men ändå det va fett läskigt:P

Men iallafall så är jag hjältenxD OCH jag ska ta bort min tandställning 16 sep:O
Det ska bli kul:P

P.s jag är bässtattss iallafall idag:P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: