Jojjo

50 frågor om 2010!

Kategori: Allmänt

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja jag började nian:P
2. Höll du några av dina nyårslöften? Ja
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?nej
4. Dog någon som stod dig nära? Nej
5. Vilka länder besökte du? Finland och tyskland typ :P
6. Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011? Ja massa
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? 27 mars, 15 maj, 11 Juli (DM,SM,EM) min födelsedag m.m
8. Vad var din största framgång 2010? Hmm.. ?? jag har alltid varit oframgångsrik:P
9. Största misstaget? Jadu.. gjort det jag trodde var rätt som visar sig vara fel.. och nu kommer jag ALDRIG få tillbaka dig
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?  Japp! Förkyld, några skador som gått över
11. Bästa köpet? Kommer inte på något!
12. Vad spenderade du mest pengar på? Mat säkert
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? JA massa
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? Bad influence, Fireflies, Just the way you are, love the way you lie, like a G6, gubben i lådan m.m
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Ledsnare måste jag nog säga...
16. Vad önskar du att du gjort mer? Tänker jag inte skriva här!
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Massa tex som att ha varit inne på datan och smsat med flera personer
18. Hur tillbringar du julen? Med familjen och släkten
19. Har varit /är du kär? JA
20. Favoritprogram på TV? cis tror jag :P
21. Bästa boken du läste i år? hahah ingen
22. Största musikaliska upptäckten? vet ej
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Pengar:P
25. Något du önskade dig men inte fick? jag fick allt
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? Middag med massa underbara
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Japp
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? ??det vet jag inte Inte direkt uppklädd 
29. Vad fick dig att må bra? Vänner cheer familjen
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Ingen
31. Vem saknade du? Massa
32. De bästa nya människorna du träffade? Frida:)
33. Berätta de saker som hände som du tyckte var bra. Det hände väldigt många bra saker
34. Berätta de saker som hände som du tyckte var mindre bra. Det hände för många mindre bra saker
35. Är det någonting du lärt dig detta år som du förut inte insett? JA
36. Vilka personer har du kysst under detta år?jadu..
37. Vem/Vilka har fått dig att känna dig speciell? Dom bästa
38. Vilka bloggar har du följt under detta år? MAssor:P
39. Har du träffat någon kändis under året? Ja och nej
40. Årets favorit plagg? Leggings
41. Har du jobbat under årets gång? Nä ieller bara massa små jobb inom cheeren..
42. Någon plats som kommer att påminna dig om 2010? poolen
43. Ett favorit minne från 2010 som du kommer bära med dig.oj jag vet inte det finns massa
44. Har du uppfyllt något mål eller dröm detta år? Njea 
45. Människor som betytt mycket. De flesta vännerna faktiskt
46. Något som hänt som fått dig att bli ledsen. Jaaa
47. Har du träffat en människa som du tror du kommer ha kontakt med i resten av ditt liv? Kanske
48. Har detta år varit bättre/sämre än vad du förväntade?Det har varit bättre(kommit närmre mina vänner) och sämre(ett jobbigt år som har gått upp och ner) 
49. Årets favorit sak? datan
50. Beskriv detta år med 1 ord. LIVET

Kommentarer


Kommentera inlägget här: