Jojjo

♥ Dag 5 – Min kärlek.

Kategori: Allmänt

okej bäst att ni läser noggrant för det här brukar  jag inte prata om direkt....
Min kärklek går tilla massa saker blandannat:
min katt
min mamma
min pappa
mina kompiar 
mina bästa kompisar
laget 
tränare 
lärare:P 
cheerleading 
min släkt
allt i duvbo 
allt i mitt rum 
mat 

meen ni faattar 
och ganska mycket av min kärlek går till en person som inte märker det eller vill ha den 

Kärlek finns överallt och det går inte komma ifrån det även om man skulle vilja 
det finns överallt så man tänker på det nästan helatiden 

kärlek är nyckeln till lycka
livet skulle vara perfekt om man har folk som älskar en

Kommentarer

  • Maja säger:

    Bra skrivet, helt rätt man kan tuvär inte koma ifrån kärleken även om man vill det, Fast det är väldigt skönt att känna sig älskad ibland eller hur? :D

    Don't worry, Den du älskar kommer nog se det snart :D

    Kämpa girl power!!!

    2010-12-05 | 15:53:17
    Bloggadress: http://majachokolat.blogg.se/

Kommentera inlägget här: