Jojjo

♥ Dag 7 – Mina bästa vänner.

Kategori: Allmänt

Ojj jag har massor av bästa vänner...
Och dom betyder allt för mig
Jag har 8 st och dom är helt undetbara
Dom flästa har jag lärt känna genom cheerleadingen
Och alla har gått på cheer
Det är lite konstigt faktiskt
eller det bevisar att jag inte har något liiv om jag inte dkulle gå på cheer för det är verkligen en livsstil

Aa som sagt alla är underbara 
dom är dom bästa bästavännerna man kan fåå 

Bättre att ha flera bra vänner än många dåliga som bara sviker än 

Vissa av dom har inte mig som bästis tror jag eller räknar inte mig som en bästis eftersom jag inte är någon vidare bra kompis tror jag 
meen dom betyder ändå mycket för mig 

Kommentarer

  • My säger:

    Skärp dig!! vet inte om ja är med av dom 8 men jag tycker i alla fall att du är en toppen vän och det vet du! Jag tror alla andra tycker det med!

    Looooove yah! <3

    2010-12-03 | 16:19:05
    Bloggadress: http://maysigt.blogg.se/
  • Lollo<3 säger:

    vet inte heller om ja e en av dom 8 men du räknas iaf som en av mina bästavänner det vet du<3 du e bäässstttt<3

    2010-12-04 | 10:14:42
  • Julia säger:

    Du räknas som nr 1 tsm med fifa och ting :) love you <3

    2010-12-06 | 16:25:49
    Bloggadress: http://juliakovanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: