Jojjo

test

Kategori: Allmänt

Namn: johanna victoria caiyun larsson
Piercingar: Örhängen och naveln
Tatueringar: ingen
Längd: vääääldigt kort.
Skostorlek: 37 
Hårfärg: brunt med rödnyans
Är du kär i någon: ja
Önskar du att du bodde någon annanstans: neej jag trivs bra:P
Tänker du på självmord:nej..
Tycker andra att du är attraktiv: inte vet jag
Använder du droger: nej
Vilket shampoo använder du: nivea intense repair 
Vilken parfym använder du: kort och lila
Vad är du rädd för: massor:P
Gillar du att tvätta: ibland
SENASTE..
Film du hyrde: vet inte
Film du köpte: kmr nt ihåg...
Låten du lyssnade på: what's my name
Låten du hade på hjärnan: we r who we r
Personen du ringde: oj pappa
Tv program du tittade på: vet inte vad det heter:P 
Personen du tänkte på: oj det var nog Denise
HAR DU NÅGONSIN:
Gråtit över en pojke: Ja
Gråtit över en flicka: Ja
Ljugit för någon: Ja
Varit i slagsmål: Bara på lossas:P
Blivit arresterad: nej...
ANTAL..
Gånger du varit kär: vet inte
Gånger ditt hjärta brustit: mossro den senaste tiden
Tjejer du kysst: oj hahha kysst inte många meen pussat massor
Gånger ditt namn varit med i tidningen: många
Ärr du har på kroppen: oj många meen tre större
SENASTE..
Bok du läste: oj  säkert någon skolbok
Personen du fick mail av: Facebook
Personen du fick brev av: någon gymnasie skola säkert
Personen du fick sms av: frida
Gången hela din familj åt middag tillsammans:  på julafton meen inte katten såklart
Saken du köpte: massor av julklappar
Random
Vad har du gjort idag: Data heladagen -.-
Var det kul: helt okej
Hur tidigt stiger du upp: skolan: 7- 8 helger: 8-11
Gillar du att slåss: ibland
Vad ska du göra idag: inte mycket typ vara med släkten
Är du seriös: för ofta
Vad är du allergisk mot: allt.. nää men jordnötter, hasselnötter, gräs:P pälsdjur, pollen KÄNSLIG MOT röda grönsaker och laktos och nu har jag säkert glömmt massa-.-  
Var har du ont: Överallt-.-
Använder du hårspray: ibland...
Kan du stå på händer: liten stund 
Favorit serie: svårt meen dh  typ har massor men men
Gillar du ketchup: ja men kan inte äta det-.- när jag var liten åt jag gulkethchup:/
Är du glad nu: :/ sådär
Var du glad igår: ganska
Känner du nån som jobbar på sjukhus: nä inte direkt meen vet massa
Vad dansar du till: all musik :P
Stockholm är: BÄST
Göteborg är:vet inte :P

Kan du sjunga: såklart.. fast jag låter sämst:P...
Mer värt än guld: mina kompisar min släkt ochsåvidare
Spaghetti eller makaroner: makaroner... fast spagehtti är också gott kolhydrater och kolhydrater:P
Ett land jag helst vill besöka: och det får nog bli thailand eller usa eller asså längtar till spaninen



Om man har tråkit såå har man

Kommentarer


Kommentera inlägget här: