Jojjo

JAG ÄLSKAR DIAMONDS

Kategori: Allmänt

Ni är mitt liv<3
längtar tills onsdag när vi alla får träffas igen och till nästa bra träning:D

Aja sen har jag bestämmt mig och ska om jag hinner ta navelpercing efter dm:D:D:D

Hoppas dom bästa tjejerna följer med och tar också OM ni  vill såklart annars får ni
ändå va med som mitt stöd:P

Själv har jag pluggat hela dagen. När jag kom hem så åt jag och sen plúgga hkk i
4 timmar typ:O och det är fortfarande inte klart:S
Snacka om mycket  

Är det någon som är på?
Och vad tycker ni vill ni att jag tar?

Kommentarer

  • Sofia <3 säger:

    haha jaa jag är på asso jag vet inte om jag får ta me jag hänger iallafall med dit solklart <333 Och Jaa jag tycker du ska ta <333

    2010-02-01 | 20:02:23
  • NICOLE:D säger:

    viiiii älskar dig oxå världens bästa jojjo:D:D:D jag är påååå ! :)<3<3

    2010-02-01 | 20:02:29
  • Malin säger:

    vi får se om jag ska ta, har inte bestämt mig, men jag följer gärna med ändå :D <3

    2010-03-01 | 14:37:08
    Bloggadress: http://redrosette.blogg.se/
  • Gissa säger:

    mmmmmmmm det är sexigt....satsa på det

    2010-03-04 | 00:32:36

Kommentera inlägget här: