Jojjo

Hihi

Kategori: Allmänt

BRUKAR DU:
Titta på dig själv i spegeln: Ja?
Gnälla:ja
Skrika: haha jaa
Sova: japp
Ha ångest: ja...
Skada dig själv med flit: neej
Ta mediciner du inte borde ta: neej
Vilja dö: har hänt någon gång
Drömma mardrömmar: nja
Ta droger: Nej
Försöka vara annorlunda: nej men jag är ändåxD
Klä dig i svart: jadå
Gå till kyrkan: nej
Gå i skolan: jaa...
Ljuga: japp
Hata folk: ja
Lita på folk: vissa

VEM:
Saknar du: Oj många?
Vill du döda: .....
Rörde dig sist: pappa tror jag
Vill du slå: många -.-
Kramade du sist: haha katten:P
Vill du prata med: många
Skrek du på sist: Pappa
Vill du vara som: mig?:P
Sårade dig sist: hmm _____
Gjorde dig riktigt glad senast: laget:P
Fick du sms från senast: mailn
Ringde dig senast: vet inte
HAR DU:
För många vänner: nej
Förföljelsemani: nej
Tvångstankar: japp
Någon annan psykisk sjukdom: hahha säkert:P
Någon fysisk sjukdom: nej?
Någon skada:inte direkt men man kan säga japp
Färgat håret: nej
Brutit några ben: nej
Några piercings: nej men ska skaffa
Egen dator: jaa?
Bra självförtroende: neej-.-
Sagt jag älskar dig till någon idag: aa
Bjudit ut någon: nej?
Varit kär: ja
Dumpat någon: japp
Lämnat landet: ??
HUR:
Går du: vet inet:P
Svarar du i telefonen: olika:P
Fördriver du tiden: Data<3
Mycket pengar har du: oj ja du ?
Tjänar du pengar: ibland
Ofta diskar du: aldrig typ
Ofta städar du: när der behövs
Många stör du dig på: för många
Ofta träffar du din familj: varenda dag typ
TROR DU:
Att du kommer bli något: japp
På gud: nej
På rymdvarelser: nej
Att folk tycker om dig: nepp eller minna kompisar:P
På ett liv efter detta: jag hoppas man kommer bli ett djur:P
Att fiskar kan tänka: ja
Att du kommer leva länge: jaa men inte för länge:P

Tog den av hanna jag va tvungen

Kommentarer


Kommentera inlägget här: