Jojjo

♥ Dag 1 - Presentation av mig själv.

Kategori: Allmänt

Okej jag börjar med att
jag heter Johanna Victoria Caiyun Larsson och är 15 år
jag fyller år den 31 oktoberoch är adopterad från kina.
Jag kom till sverige när jag var 5 och en halv månad.

Mitt intresse är cheerleading och det har jag gått på i ca 7 år 
jag vet grymt länge :P 

Det är det som ger mig lycka... jag vet inte vad jag skulle göra om jag inte gick på cheerleading 
Jag skulle säkert tappa kontakten men många av mina närmaste vänner:'( 
Man lär känna super många snälla människor och mitt lag är som en familj för mig.
Alla kommer så nära varandra eftersom man tillbringar så mycket tid med alla

Min familj består av min mamma bea,pappa gunnar och min katt
och alla är från sverige:P 
Min släkt jag träffar oftast bor i oskarshamn

Jag älskar all sorts mat och äter det mesta 
Min favortifärg är ljusgrön

Jag går mit sista år i ängskolan nu och den har varit helt okej meen inget slår duvboskolan:) 
Jag går i klass 9:4 

Jag sitter längt till höger 
meen iallafall jag har dom underbaraste kompisarna man kan fåå 
dom går intteinte att beskriva
aa om det är något merr så är det bara att fråga:P

från mig jojjo till er alla



 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: