Jojjo

♥ Dag 2 – Min första kärlek.

Kategori: Allmänt

Ojj alla hade väll någon som man gilla när man var liten...
Jag kommer knappt ihåg eller joo det gör jag :P

Haha nää meen jag började gilla honom när jag börja i 6 års:P
innan äkla bara killar mig efter dagis. jag säger bara usch
hahah minnen  
Iallafall jag gillade en kille från 6års till typ 4 :S helt cp jag vet
Han gick i min klass och han går fortfarande i samma skola som mig

Det blir jöö lite pinsamt om jag skriver namnet eftersom han går i min skola såå jag skippar det xD

Meen han är jätte snäll och trevlig meen nu pratar jag inte så mycket med honom
jag har iallafall kvar en jätte fin kannin jag fick av honom  när jag fyllde år

den till vänster är nästan en likadan :)

Meen jag vet inte om man kan kalla det att vara kär....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: