Jojjo

♥ Dag 3 – Mina syskon.

Kategori: Allmänt

Jag har inga syskon :P såå då va det klart
meen jag berätta en rolig  eller intresant grej

Nää men i kina såå trodde dom på barnhemmet att jag har en enäggs tviling
och det kan man jö tro på hur mycket man vill :P
Nää meen såå mamma och pappa åkte såklart till vårdcentralen för att kolla att jag va frisk  och såå
när jag kom till sverige bara för att dubbelkolla eftersom man inte kan lite på alla i kina

Det första doktorn fråga det var fall jag har en tvilling :O lite konstigt
man kan tydligen se hur man har legat i magen när man är liten
och dåå hade lixom inte mamma eller pappa sagt något om  att jag kanske har det

såå tänk om jag har en tvilling någonstans i världen
tänk om det är en enäggstvilling
tänk om det är någon som ser exakt ut som mig
tänk om jag har en bror/syster

Ohh vill värkligen veta meen det är något jag aldrig kommer få reda på
jag kommer heller inte få reda på vem min biologiskamamma och pappa är
eller det är typ en milgards chans att jag kommer det

Tänk er själva två johannaor:P

Kommentarer

  • Maja säger:

    wow två Jojjo, Det skulle var fett läskigt, hahaha nej skojar <3 <3 Ok fast kanske lite.

    2010-11-30 | 16:13:47
    Bloggadress: http://majachokolat.blogg.se/

Kommentera inlägget här: