Jojjo

10-10-10

Kategori: Allmänt

Och igår:
Vakna sent...plugga åt lallala
Sen galen lagkväll
Vi gjorde grupper på laggkvällen så skulle man välja en låt och en dans till den
Vi vann tackvare vera :D:D::D hhahahah kule det var
Tacos åt vi och efterrätt
Dansa galet, lagamat, sjöng och massa mer

När alla gick hem stanna dom som skulle sova och jag hänka även fast jag bor fett nära....
Då hämta jag ting och julia badkläder sen blev det bubbelpoolen hos sofia i två och en halv timme
Kan bara säga att vi var som russin när vi gick upp
Iallafall vi somna lite sent:O kl 3 och det var träning idag

IDAG
gick upp för tidigt tror jag
Åt frukost
städa
Dom andra åkte och åt innan träningen
men jag och ting stanna hos sofia och åt
sen gick vi hem till mig
och sedan åkte vi till träningen
OCh där gjorde vi det vi brukar göra

Galen helg fett rolig den var:D
mår bäst när jag är med er

Imorron är det spex och jag jag ska typ vara fotograf har inte haft tid med något annat
Har haft fullt upp hela helgen

10-10-10
Har inte varit någon speciell dag typcker jag

Kommentarer


Kommentera inlägget här: