Jojjo

gör det här för att du ska läsa allt

Kategori: Allmänt

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Trött och fundersam
Favoritgodis: Surt!
Är det nåt du absolut inte äter: Aaa massa saker typ som grodor hundar och sånt... som ni tror jag gör för jag är kines
Kläder just nu: Dynamites tröja & tajts
Musik just nu: Massa olika
Vad sa du senast: Gör det nu!!
Sommarplaner: Sommaren är långt bort meeeen jag vill jag ska leva livet.....
Fisk eller badkruka: Fisssskkkk
Hur många kuddar sover du med: olika nu har jag två
Favoritväder: sol utan moln
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Det beror på vilken ö och hur situationen är
Spelar du nåt instrument: Spelar lite gitarr meen mest piano
Morgon- eller nattmänniska: Båda älskar sol uppgången och nedgången
Sparare eller slösare: En sparare
Bästa film: OJ det finns såå många:O såå aa
Tror på liv på andra planeter: Nej
Kommer du ihåg din första kärlek: ja.....
Älskar du henne/honom fortfarande: min första riktiga ja... men när jag var liten neejj
Har du några homosexuella vänner: Nja typ
Tror du på mirakel: AAa
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Ja!
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Ja eller ibland
Ser du på kärleken som ett misstag: nej!
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 1-2
Bio eller promenad: Gillar båda...:D
Är du kittlig: Jaaa 
Snarkar du?  Nej
Stjärntecken?  skorpinjon
Rädd för insekter? nej
Äckligaste insekten: Spindlar typ
Största svaghet: Hmmm finns mucket...
Det här är jag bra på: Inget....
Bästa bok? Hmm vet inte
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?
Läsa andras tankar
Vad vill du jobba som? Vet inte
Chips, morötter eller godis? Godis
Pizza eller hamburgare? Hamburgare 
Skriver du dagbok? Ibland fast bara när jag mår bra eller dåligt
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Japp
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Oj stökigt
Gungar du på stolen? Ibland
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? jaa
Vilken hand håller du gaffeln i ? vänster
Är du rädd för blod? Nej
Saltar du på maten? Om det behövs
Gillar du att sjunga? ibland 
Anser du att du är stark? jaa meen ingen annan gör det....
Brukar du sola? På sommaren ja
Vad gör du om du får hicka? Dricker vatten upp och ner.
Röker du? Nej
Snusar du? Nej
Använder du knark? Nej
Kaffe, te eller inget? Oj båda såklart
Har du en besatthet? väldigt mycket......tex dig jag tänker på min  kat min familj min data mm

Kommentarer

  • Stina säger:

    du har fel, det ska stå så här:

    Det här är jag bra på: Cheerleading!

    2010-10-15 | 23:13:21
    Bloggadress: http://cheerstina.blogg.se/

Kommentera inlägget här: