Jojjo

svar på frågestunden!!

Kategori: Allmänt

Postat av: KRICKAN :D

eehhh.. för det första skit snygg blogg!! :D 
Skulle bara fråga har du nån pojkvän!?
Elr är du intresserad i nån du behöver inte säga vem bara en ja och nej fråga(frågor) :D

 

Ja du krickan :) nej jag har ingen pojkvän;)

och jar är "intresserad" i en

2011-04-04 @ 20:03:50 
URL: http://MySweetLife.bloggspace.se
Postat av: Peikko

Vilken är din favoritlåt? (:

Vem känner dig allra bäst?
Hur ser ditt liv ut om tio år tror du? 

(absolut inga "jag vet inte"-svar, speciellt inte på den sista ^^)

Puss<3

Favorit låt...  I´m sorry med tommy reeve fortfarand kommer aldrig trötna på den

Allra bäst hmm svårt shit my tror jag :)

om tio år vill jag någ ha en kille... och resa runt mycket kanske gift  meen asså peikko jag vet inte
meen om jag inte har en kille såå vill jag bo med mina kompisar i en lägenhet och bara ha kul kul
meen asså hmmm 26 år det är mycket såå där någonstans vill jag ha barn
kanske flyttat in i huset jag älskar:P alltså det jag bor i nu hahah xD




Ps fråga på den stänger på fredag kväll LOVAR att svara ärligt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: