Jojjo

det här tar tid

Kategori: Allmänt

100 frågor om mig:


 

01. Fullständigt namn: Johanna Victoria Caiyun Larsson
02. Ålder: 15 men 16 31 oktober
03. Vart bor du: Sundbyberg
04. Bor tillsammans med: Mamma, pappa och katten
05. Husdjur: yes min söta katt
06. Färg på ditt hus: vitt med gröna knutar 

07. När är du född: 31 oktober

08. Klass: börjar första året på gymnasiet snart
09. Vilket år tar du studenten: 2014

10. Något jobb: nej
11. När gick du upp i morse: typ kvart över 9
12. När ska du sova: sent  hahha
13. Duschat idag: nej... ska göra det i mogon bitti
14. Kramat någon idag: yees

15. Pussat någon idag: nej
16. Vad har du ätit idag: för mycket

17. Dagens klädsel: jeans, linne och kofta 
18. Dagens smink: mascara 

19. Dagens sötnos: haha en liten pojke jag såg på bussen som typ var hur gullig som hälst och gilla att trycka på knappar :)

20. Dagens roligaste: kinesen som typ stötte på mig hahha så jävla rolig

21. Har du många vänner: nja nää

22. Hur många har du kysst: oj det beror på vad man menar med kysst ;)
23. Vem kramade du senast: my

24. Vem saknar du: mina kompisar

25. Hur många har varit otrogna mot dig: inga
27. Har du pojk-/flickvän: nej nej hahah
28. Vem pratade du med i telefon senast: pappa tror jag
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det: orkar inte haha

 

FAVORIT:

31. Film: älskar film och det finns j*vla många så kan inte säga det

32. Låt: samma här
33. Mat: hemlagat :P

34. Dryck: vatten
35. Färg: ljusgrön 

36. Tv-serie: gossip girl, make it or break it, DH, one tree hill och många fler hahah (inget liv)

37. Stad: stockholm
38. Land: Usa, thailand typ
39. Ämne i skolan: Matte
40. Tv program: haha eh vet inte


SENASTE:
41. Personen du tänkte på: lollo

42. Personen du pussade: you know

43. Person du sa att du älskade: typ någon kompis

44. Gången du grät: Idag hahah säger bara one tree hill 

45. Pizzan du åt: typ 2 månader sen eller jag vet inte det va länge sen eftersom jag inte kan äta det typ

46. Gången du var i Göteborg: Kommer ej  ihåg

47. Gången du var i Stockholm: idag
48. Gången du duschade: igår
49. Gången du sov: inatt
50. Personen som såg dig gråta: vet inte :o det va ett tag sen jag grät när någon såg det

51. Svart eller vitt: båda
52. Hund eller katt: katt!
53. Ut och festa eller hemma och mysa: båda såklart

54. Tvspel eller datorspel: datorspel
55. Singel eller upptagen: singel
56. Pussas eller kramas: båda
57. Lunarstorm eller helgon eller Playahead: haha va? de finns väl inte ens kvar
58. Ragga eller bli uppraggad: uppraggad
59. Big Brother eller Paradise Hotel: big brother
60. Har du svart hår eller blondt: brunt hahhaa

61. Har du blåa ögon eller bruna: bruna

62. Choklad eller lakrits: choklad

63. Göteborg eller Stockholm: stockholm
64. Högerhänt eller vänsterhänt: högerhänt
65. Coca cola eller fanta: cola
66. Pizza eller kebab: kebab
67. Randigt eller prickigt: randigt eller vet inte gillar båda
68. Älska eller älskas: älskas eller..
69. Leva eller dö: leva

 

ANTAL:
70. Personer du älskar: speciella vänner och familj

71. Personer du hatar: haha inga jag nämner här

72. Pojk-/flickvänner du haft: inga
73. Personer du sovit bredvid, både tjej och kille: vem fan räknar ??

74. Glassar du ätit på en dag: vet ej
75. Nämn en festival du vill på nästa år: ingen tror jag.. fast vet ej 

76. Gånger du haft minnesluckor: aldrig

77. Gånger du varit hög: haha ingen

78. Personer du saknar just nu: har redan svarat

79. Gånger ditt hjärta brustit: många meen pga vänner och lögner mm

 

VEM:
80. Vill du kyssa nu: ingen
81. Träffade du senast: pappa:P

82. Sjöng du senast för: mig själv
83. Hade du senast en msn-konversation med: my tror jag
84. Spelade du tvspel med senast: ehh vet ej
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu: mig själv hahah
86. Vill du kasta en sten i huvudet på: HAHA finns ganska många..

87. Förtjänar att dö: ingen

88. Är söt: många
89. Vill du sova jämte inatt: ingen

 

VAD:
90. Gör dig glad: mina vänner min familj speciellt min katt

91. Gör dig ledsen: lögner

92. Vill du helst göra nu: sova typ
93. Önskar du att du slapp göra: börja skolan -.-

94. Vill du ha nu: Kärlek 

95. Önskar du dig i födelsedagspresent: vet ej än hahah

96. Längtar du till: till nästa sommar

97. Tycker du om dina betyg: ganska bra
98. Ångrar du i ditt liv: en hel del och inget jag kan ta tillbaka för jag pratar inte med dom personerna
99. Är det bästa som hänt dig: oj oj kan inte svara på det

100. Hur mycket är klockan: 00:46

Kommentarer


Kommentera inlägget här: