Jojjo

yeess

Kategori: Allmänt

Utseende
1. Vilken ögonfärg har du?: Bruna!!
2. Hur lång är du?: 155 typ :O
3.Vilken hårfärg har du?: Brunt med röd nyans men vet att ni inte tycker det-.- :)
4. Långt eller kort hår?: halvlångt? Långt tror jag
5. Piercingar?: naveln
6. Vilken ögon färg skulle du vilja ha?: Bruna!
7. Hur lång skulle du vilja vara?: hmm över 160 någonstans typ 165 skulle vara bra
8. Vilken hårfärg skulle du vilja ha?: Den jag har
9. Vill du ha kort eller långt hår?: långt
10. Var skulle du vilja ha piercing?: Hm som jag har fast kanske något i örat
11. Har du lätt för att bli brun?: Aaaa eller ganska

Senaste du
11. Åt ?: mangosorbe
12. Drack?: vatten :)
13. Fick sms av?: hm jadu
14. Du kysste?: -.-
15. Senast sa du?: tack :)
16. Kramade?: Julia
19. Du spydde?: Sjukt länge sen
20. Du skrattade riktigt mycket?: idag:P

Kärlek
21. Är du singel? japp
22. Förhållande med? ingen?
23. Ditt längsta förhållande?: har aldrig haft något
24. Med vem då?: ingen
25. När någon säger din första kärlek? ja du..
26. Har du varit/är riktigt kär?: ja för kär
!27. Gillar du någon just nu? gillar gör jag :)
28. Hur många seriösa förhållanden har du haft?: inget
29. Vill du vara singel?: ibland
30. Vill du gifta dig?: ja!
31. Vill du ha barn? 1 eller 2
32. Vad heter din nuvarande Flick/pojkvän?: INGENTING :)

Vänskap

32. Den som vet mest om dig? Oj ee alla vet lika mycket typ fast det är nog ting
33. Den vän som du har känt längst? carro tror jag
34. Flera bra kompisar eller bara en allra bästa vän? Flera bra vänner :)
35. Någon du saknar att umgås med? MÅNGA!
36. Tappat kontaken med någon du saknar?: estelle graf 
37. Någon kompis som bor långt ifrån dig?: hm julia
38. Den du har mest minnen med? oj det kan jag inte säga 
40. Har du någon gång varit vän med någon du tycker om?: ja...

Övrigt
42. sport?: CHEERLEADING! <3
43. galen eller lugn?: beror på
44. Har du någon gång hört att du sjunger bra?: nej ahhaha
46. Har du hört att du borde bli modell?: nej !! det är jag för ful för
47. Något speciellt du alltid har på dig varje dag?: nää eller räknas toffsar
50. Vad tänker du på just nu?: Träningen ikväll

Kommentarer


Kommentera inlägget här: