Jojjo

Svar på kommentarer del 1

Kategori: Allmänt

Postat av:

Vad tycker du om Bella :D Varför är du så grym för? Varför är du så snygg för?

Bella är super härlig. Jaadu det vet jag inte antar att jag har kämpat för det :P Jag är född så xD
Postat av: Anonym

Vilka är dina närmaste vänner som du kan prata om allt med?

My, Ebba, Julia, Ting, Fifa, Peikko, Lollo, Hanna och Mimmi
Postat av:

Hur länge har du gått på cheerleading? Vilket är ditt bästa cheerår och varför?

Oj jag har gått sen hösten 2003:) Alla har varit bra meen ett år jag verkligen kommer ihåg är 08/09 super grym lagstämning USA resan massa minnen <3 saknar....
Postat av: Hemlig

Vem/Vad tänker du på just nu?

Diamonds<3  och skolan....och massa annat såklart

Postat av:

Vilka e dina bästa vänner? 
Varför finns det såå fiina männikskor aom diig??

My, Ebba, Julia, Ting, Fifa, Peikko, Lollo och Mimmi
Ja du jag vet inte! tack:)
Postat av: sofia

vad tycker du om fjortisar? 
Bra självförtroende? :p 
haha konstiga frågor..

Ja du jag tror du vet vad jag tycker om dom hahhahha
Nej absolut inte

Kommentarer

  • remember mee...... säger:

    Om du fick välja att ha en lilla syster vem du än vill vem skulle du vilja ha! Namn tack :P

    2011-01-20 | 22:05:38
  • anonym säger:

    Känner du emelie malmgren? tror jag hon heter. och hur? är ni bra vänner? Jag har sett er skriva på facebook.

    din blogg är bäst! <3 <3

    2011-01-20 | 22:48:34

Kommentera inlägget här: