Jojjo

test

Kategori: Allmänt

Namn: Johanna Victoria Caiyun Larsson
Längd: ja duu typ 153
Skostorlek: 37

 Hårfärg: mörkbrunt med rödnyans typ...
Är du kär i någon: NEJ! Inte just nu! och hoppas att jag inte blir heller
Önskar du att du bodde någon annanstans: Nej jag trivs super här  
Röker du: NEJ! 
Vilken parfym använder du: olika :)
Vad är du rädd för: mycket!

 

Senaste:

 

Film du hyrde: Jag hyr inte film det gör min pappa hahaha nää men tror det var it´s complicated
Film du köpte: Jah köper inte film heller jag får filmer hihi
Låten du lyssnade på: Still not over you....

 

Personen du ringde: oj ska kolla hem såklart haha
Tv program du tittade på: Hard times  
Personen du tänkte på: oh finn tyvär.... 
 

ANTAL..

 

Gånger ditt hjärta brustit: hmm ett eller fler gånger av samma haahh!......
Hjärtan brustit på grund av dig: Inte vet jag kanske ett. det är inte direkt så många som vill ha mig hahahha.....Bra självförtroende-.- 
Gånger ditt namn varit med i tidningen: MASSA! kanske inte direkt om migdå men ändå!

 

SENASTE..

 

Personen du fick mail av: king.com 
Personen du fick brev av: Alla dessa gymnasium får typ helatiden 
Personen du fick sms av: pappa....
Gången hela din familj åt middag tillsammans: helgen
Saken du köpte: subwaymacka tror jag 
Vad har du gjort idag: Vaknat,skola,kommit hem pluggat sen blire mat såklart!
Var det kul: Nej ??
Hur tidigt stiger du upp: som vanligt när man ska till skolan alltid en timma innan man böjar! 
Vad ska du göra idag: Plugga! 
Är du seriös: Ja
Vad är du allergisk mot: Allt-.- det suger  pälsdjur,pollen,nötter och känslig mot laktos och rödagrönsaker 
vart har du ont: lite överallt speciellt huvudet

Kommentarer


Kommentera inlägget här: