Jojjo

börjar svara nu kommer inte orka svara på alla samtidigt:P

Kategori: Allmänt

om jag får några fler hahahah
Postat av:

Hur lång är du? ca 155cm
Hur känns det inför nästa tävlingsår? Det känns super!! fast är lite nervös såklart
Är du kär?  Nej det är jag inte
Och när fan kommer du till mig på Gotland?! vecka 31 typ eller?? fast det vore bäst den här veckan för alla är borta meen ska jö åka med julia såå det blir vecka 31
Puss!

2011-07-20 @ 11:53:07
Postat av: Lollo

Vilken e din favvo mat? hemlagat :P nää men gillar mycket jag älskar jö mat!!
Favvo resa?  oj oj svårt kan nog inte svara på den
Din största dröm? Måste nog vara att ta över det här huset med min "nya" familj:P
Vill du vara tränare? Jaaa!!! tänkte bli det de här året men måste satsa på skolan och cheerleadingen så jag ska försöka bli det nästa år!!

Puss

2011-07-20 @ 12:14:08 
URL: http://lollosfiina.blogg.se/
Postat av:

Varför Eagles? Hur kan man göra så mot Dragons? tänker inte svara på den här frågan på bloggen men jag skulle kunna svara på den personligt istället

2011-07-20 @ 12:23:54
Postat av:

HAHAHHA vadå varför eagles? eagles är sveriges bästa lag, det handlar om om man vill få sm silver eller sm guld! idiot Inte för att det här är en fråga meen det handlar inte alls om silver eller guld!! det handlar om vad jag tycker/vill tex vad jag tror är bäst för mig mm

2011-07-20 @ 15:41:21
Postat av: Nicole

Varför är du så söt min pluuuppis?! Jag antar att jag har ärvt det hahahha.. men du är sötare!!!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    fick inte du en plats i dragons också? skit kul att du ska tävla med eagles iår iallafall! känns som om jätte många bra ska börja där, ni kommer bli olagbara!

    2011-07-20 | 18:46:26
  • Anonym säger:

    illa.

    2011-07-31 | 14:29:48

Kommentera inlägget här: