Jojjo

DBFF

Kategori: Allmänt

Det är har varit en lång dag idag och igår också!!
Igår somna jag runt halv sju och vakna halv 9 najs najs... not sov alltså lite mer än 2 timmar
fast jag var inte trött :O ingen var det typ förutom Peikko som somna innan oss hahhaha
och hon skulle inte och jobba på morgonen som vi så hon åkte hem och sov typ:D
I alla fall vi såg på alla dom där Män som hatar kvinnor eller vad dom heter
ocg varje film är över 2 timmar:O såå satt och kolla på film i typ 7 timmar
inget liv men i alla fall
Och jag är fortfarande inte trött:O men det kommer säkert ikväll
Sen imorrse skulle vi åka och jobba så då gjorde vi det...
haha konstigt jobb men i alla fall man får jö pengar:)
sen skulle vi haft träning men den blev inställd... :(
vi åkte hem till mig och bada och det var så himla varmt idag asså trodde jag skulle jag vet inte vad

Kommentarer


Kommentera inlägget här: