Jojjo

ja

Kategori: Allmänt

som sagt hade jag bal igår
As grym rolig trevlig trevlig
god mat
bra musik
mycket dansande
foton
ont i fötterna
efterfest eller vad man ska kalla det :P
aa trevlig sällskap
---------------------------------
idag va det klassaendag i hagaparken inget hände där men kul att tillbringa lite mer tid med klassen
ting hade bal också så jag åkte hem till henne och fixa henne hon blev jätte fin
hoppas hon får en grym bal
'
idag hade jag sista träningen i blackan som junior och sista träningen med diamonds 11
fan jävla skit varför går det så fort
-------------------------------------------
imorgon är det skolavslutning
jag kommer sakna massa fina människor.....
snart börjar jag gråta
i alla fall människor man har tillbringat massor av tid med
människor man har sett nästan varje dag
'
'
alla dom här sakerna får mig att börja gråta
jag vet att jag har sagt massa dåliga saker om allt det här
men det finns mycket som är fint också som jag kommer sakna SÅHÄR mycket
personer jag aldrig kommer träffa igen
fina stunder som förvandlas till minnen som man kommer se tillbaka till

Kommentarer


Kommentera inlägget här: