Jojjo

okej jag erkänner jag har tagit dom ;)

Kategori: Allmänt

Du är inte här,men jag kysser din kind. En kyss som jag sänder med smekande vind. Öppna ditt fönster och ställ det på glänt. Vinden du känner är kyssen jag sänt ♥
------------------------------------
Close together or far apart you are forever in my heart.
-------------------------
Att vara modig är inte att aldrig vara rädd, att vara modig är att vara STARK nog att hantera sin egen rädsla.

Att vara stark är inte att klara saker som andra inte klarar,, att vara stark är att KÄMPA mot saker man länge velat klara.
-------------------------------
Jag ser honom, han ser ej mig.
För jag vill ej att han ska förstå, att jag älskar denna pojke så ♥
--------------------------------------------------------

If you only knew how much I think about you

Pretending to be friends with the one you love is like breathing underwater. You can’t hold it too long because if you do, you won’t make it alive.
-----------------------------------------
Jättefina eller hur:P
hahah var bara tvungen att lägga upp de bara för att det är kärleksvecka i våran skola:) för 9:orna 
Idag dansa vi bugg och foxtrot
sen var vi i grupper och jobba med olika saker
aa kan väll säga att inte så mycket blev gjort förutom dekorationeer till balen :P
aja nu är jag i alla fall expert på bugg och foxtrot x)
trodde det skulle vara fett pinsamt men det gick väll bättre än jag trodde
buggen var inte lika pinsam som foxtroten:P
för ingen kunde typ dansa foxtrot så alla var skit närvösa för att göra fel typ
även jag såklart
och om man gjorde fel på foxtroten så märktes det mycket bättre för man står skit nära varandra....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: