Jojjo

ALLT blir fel

Kategori: Allmänt

det i skolan blir fel asså det sociala inte pluggandet för det går bra x)
sen är jag helt hjärndöd och orkar inte
måste stärka mig pysiskt:P
skönt med träning först springing utomhus en riktig kick:P hahah dog av kyla men men
sen kötta programet sen fys i en halvtiimme
resultatet
stukningen håller på att komma tillbaka i foten
grymt ont i ryggen
och ont i huvudet
Och förhoppningsvis GYRMT MED MUSKLER och bättre KONDITION
OCh för att fixa det som gör ont ska jag lägga mig i ett bad och ligga där tusen år sen blir det spikmatta
har inte hunnit göra det än för det är bb på tv you know :P
meen känner mig grymt äklig så det kommer bli en sen kväll
imorron blire att jobba och jag ska åka med stina och hanna :) kommer bli jättekul hoppas jag
juste åt våfflor va grymt gott
längtar tillbaka men ändå inte
ting och sofia på tings födelsedag:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: