Jojjo

onsdag

Kategori: Allmänt

okej dålig uppdatering har inte haft tid
idag har jag pluggat förfullt först gjorde jag klar engelskan
nu läser jag och sen blire lite fysik har jöö masssa tid på mig ikväll:)
det känns som om vi har för mycket... det verkar inte som om dom har fattat att vi har massor att göra
Aja nu ska jag äta god mat :P :)
Visste ni att
jag är beroende av min data mer än min mobil:O
jag inte tycker om Born this way med lady gaga  såå tycker inte den ska vara först på spotify
det HELA är 50 RIKTIGA skoldagar kvar
dåå har man inte räknat med städdag kärleksveckan och np dagarna:(
Jag har inget emot att sluta i ängskolan kommer inte sakna något
eller det är klart vissa människor kommer jag sakna grymt mycket speciellt dom jag aldrig kommer träffa igen

Kommentarer


Kommentera inlägget här: