Jojjo

vilken dag

Kategori: Allmänt

helt galen
eller jätte cp i alla fall
först skit regningt och äkligt när vi var i ursvik sen på slutet blev det bra väder såå
stack jag hem och bada och sola :) och somna meen solen va inte såå stark såå det gör inget
sen kom jessica, z och krille och käka bullar hahaha och filma såklart
sen stack dom och jag bada,duscha och åt sen bar det av till krille.....
kul kul kostig och rolig dag såå man blev väldigt trött hahah
------------------------------------
imorron blire orientering i ursvik kommer gå vilse och inte komma tillbaka....
sen träning och fåå komma bort lite
--------------------
meen nu kommer jag inte kunna sova för nu har jag för mycket att tänka på
jag vet inte vad jag ska göra och jag vet inte hur jag .......

Kommentarer


Kommentera inlägget här: