Jojjo

vill blogga men ändå inte

Kategori: Allmänt

för jag suger på att blogga.....
och det jag vill skriva kan jag jnte skriva-.-
ohh
meen imorron är det matte np :O och jag har inte pluggat mycket såå käner mig lite efter men men
man ska jö inte behöva plugga för ett np
aja
har massa saker att göra
*klippa naglarna
*ändra gymnasieval
*ta bort nagelack
*städa
*packa
*olja in trallen
*klippa mamma
*gå och klippa mig
*ta upp gammla datan och sno bilder och filmer såå vi kan slänga den
*rensa altan
*plugga
*läsa bok
aja ni fattar har massa saker jag ska göra men inte hinner -.-
men det får göras i sin egen takt hahha
ego bilder

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Går du i nian?

    2011-05-09 | 19:30:12
  • Anonym säger:

    Vilket gymnasium??:)

    2011-05-11 | 07:43:21

Kommentera inlägget här: