Jojjo

Duktig tjej

Kategori: Allmänt

Idag har jag varit på extra träning med Hanna, julia och fifa:) jättekul att få träna med bara dom hahha det var ett tag sen :/ här är vi glada tjejer hahah på hotellrummet och laddar intför tävlig

När jag kom hem från träningen så sprang jag på löp bandet för att få bättre kondition eftersom den har blivit kass... eller så är det min astma som kansar... hahha bra ursäkt men men det är bra att bli fitt ändå jöö :D plus det har jag kört lite styrketräning också :)
vältränad är något jag verkligen vill bli meen hahha några resultat visar sig inte för jag tränar inte så mycket jag borde göra :P x/ men såhär vill inte jag se ut hahah fast det är typ OMÖJLIGT för mig hahah
Imorgon blire solna med fina Jessica :D<3 (den enda jag håller bra kontakt med från min gamla klass) som jag tycker är riktigt synd för saknar alla andra jättemycket också men de har aldrig tid eller så har jag inte tid

Kommentarer


Kommentera inlägget här: