Jojjo

Bilder

Kategori: Allmänt

okej det som har hänt när jag inte har bloggat....       Jag ahr varit med nicole och fifa :) mycket spännande 
nä men det vi gjorde var väll att se på hajen, blue lagoon(vilket vi trodde skulle vara en dålig film men jag börja nästa böla....)chilla och börja kolla på sex an the city från början.... skit jobbigt eftersom kvallen var så dålig
Sen har jag ockås slutat jobba i fredags!!! superskönt... då fick vi tårta på rasten som tack för att fått vara där :P 
nä bara skojar en anställd på dagiset fyllde år så han hade köpt det :) mysig rast var det 
så fick jag det här som tack eller vad man nu ska säga
Sen igår när fifa och nicole åkte hem så börja my och jag kolla på beck marathon :) så sov hon över här och idag har vi gått power walk :) sen jag simmat och tränat lite :D
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: