Jojjo

:)

Kategori: Allmänt

Ganska skön dag ändå :P
skolan var inte allt för jobbig förutom so lektionen som var den sista och på hela 2 timmar....
Idag ska jag få lite gjort :) eftersom jag inte har något bättre för mig
Så min preoriteringslista ser ut såhär nu!
  • Naturvetenskap (skriva klart artikeln) arbete klart om två veckor
  • Matte (Inför provet) torsdag E del och måndag för högrebetyg
  • Tyska(glosor) som hon inte har lagt upp än men det kommer väll.. säkert till på onsdag
  • Svenska(talet) inför nationella :) som ska vara klart den 17de ;)
Så inget mer latande punkt slut
nu de här veckorna ska jag bli klar med allt så jag verkligen kan njuta av usa!!
vi åker dit om 13 skoldagar :)
(nicoles bild) för ett tag sedan!! hoppas på mer varmare:P fast inte när vi ska tävla såklart

Kommentarer


Kommentera inlägget här: