Jojjo

frågor och svar 1

Kategori: Frågor och svar

På min frågestund:) kan ändå inte sova som vanligt...
Postat av: Anna banana

Vem är din favorit person i din nya klass??? (a)
Nej men om du fick göra om en dag i ditt liv, vilken? och varför? :)

Anna min lilla soulmate<3 Favoritperson kan jag tyvär inte svara på eftersom jag gillar alla på olika sätt! :) Men självklart sticker du ut eftersom du är EXAKT som mig och det har också sina nackdelar men jag ÄLSKAR dig ändå <3


Göra om en sak i mitt liv:S sjukt svår fråga men jag skulle ha ändrat på en dag 2010 eftersom jag fortfarande tänker på den och allt blev bara fel men ändå inte. Du vet när det dåde är något som skulle ha hänt hur som men efteråt tänker man på vad man skulle ha kunnat ändra på för att det ska bli bättre. Det var ett stort misstag som jag inte kan ta tillbaka men jag hoppas det lönar sig tillslut.  Du vet man brukar säga att om inte kapitlet slutar lykligt har det inte slutat.

2012-03-19 @ 18:58:50 
URL: http://lindaochannas.blogg.se/
Postat av: Olivia

Saknar du äng? Isf vad? :) Oj en till svår fråga. Jag hade svårt för äng enda från start. Mycket gick fel men jag har ändå några grymt härliga och underbara minnen. Den skolan jag har hamnat i nu är super och jag kan inte sätta fingret på fall jag saknar den eftersom jag inte längtat tillbaka. De flesta vet i alla fall att jag hade det jobbigt och att det var för mycket drama en vad jag klara av... Men nu efter inser jag att jag skulle ha njutit mer och klickat tidigare med alla människor jag gör det med nu! för det är underbart. Så jag saknar inte äng för att jag ser det som att vi har förändrats efter att lämnat den skolan och blivit mycket tajtare och bättre kompisar. Vi=tjejerna jag umgås med nu från klassen. Sen saknar jag självklart killarnas personligheter som säkert har förändrats nu.

2012-03-19 @ 19:01:41 
URL: http://bullepuff.blogg.se/
Postat av: Mimmi ^.^

Du går på gatan, en främling i huva dycker upp och är upprörd på dig. Han drar med dig till sin bil. när du tänker springa i vag från honnom märker du att det är Justin Biber... Vad gör du? HAHAH bra fråga säkert gå där ifrån.. Nä skoja bara det är klart jag skulle gjort något om jag skulle ha hunnit... skulle säkert svimmat innan -.-'

2012-03-19 @ 19:15:34
Postat av: S

Är du kär i någon? Kort men ärligt svar NEJ!
Är du på G med någon? Samma svar på den här -.-'
Hur gammal är du? Haha jaa du jag är 16 och ska fylla 17 :) och det är en evighet tills jag är 18
Brukar du festa? Nej eller brukar och brukar... Det har väll blivit med på senaste och sen i sommras. men jag kan nog räkna dom på mina 10 fingrar så inte direkt:P om man interäknar med alla fekke träningar hahha med underbara Diamonds

2012-03-19 @ 19:39:44
Postat av:

Saknar du ditt gamla lag och tränare mycket? :) Ja det är klart!! Junior tiden är verkligen något alldeles speciellt... Inget kan slå den tiden i ens liv såklart beror det också på vilka man hamnar med :) och jag hade verkligen den underbara möjligheten att gå i ett alldeles unikt lag med alla underbara "syskonen" och tränarne som gjorde mitt liv värt att leva! Nu ska jag sluta innan jag börjar böla ;)

2012-03-19 @ 20:18:47
Btw hoppas ni orkar läsa mina svar men jag vill vara noga med att allt ska bli rätt och inget ska misstolkas

Kommentarer

  • Mimmi säger:

    Hahah XD bra :P okej nu länkar ja till din blogg ;) <3

    2012-03-20 | 15:21:47
  • Robin Sömnes säger:

    Vem av killarna är snyggast i klassen?

    2012-03-20 | 23:30:08

Kommentera inlägget här: