Jojjo

frågor och svar 2

Kategori: Frågor och svar

Postat av: freja

berätta om din första kärlek eller den kille som du har tyckt bäst om i ditt liv..! :D <3

Helt ärligt så kan jag inte säga att jag har varit kär. eller om små förälskelser på dagis räknas så har jag haft många:P nää men på riktigt jag känner verkligen såhär :) she can´t fall for you if your not there ready too catch her. Den killen som jag har tyckt bäst om i mitt liv är är nog hampus eftersom vi var asbra kompisar när vi va små!! jag har fett många minnen med honom

2012-03-19 @ 20:32:39
Postat av: Lina

hej, berätta vad som hände på den där senaste festen! var det kul? var det sköna killar? fick du nåt haff?... :D <3 Senaste festen var i fredags:) den var super måste jag säga men det kaosa galet mycket :S sköna killar var det definitivt :) Haff och haff? vad betyder det för dig? vet inte vem du e men det kan jag inte påstå att jag fick :S det var jö lite skillnad på mig och dom riktiga haffen:P som hade 6 på toan flera gånger

2012-03-19 @ 20:35:08

Kommentarer

  • Systemet säger:

    Du har visst varit kär!! vad hände med jonte jao!?

    2012-03-21 | 16:49:19

Kommentera inlägget här: